בטח תזדהו עם זה…
החלטתם להתחיל לעבוד עם חברות וארגונים, יש לכם מוצר מדהים, זה יכולה להיות הרצאה, סדנה, קורס, אימון, הפעלה או כל שירות שארגונים וחברות יכולים לקנות בכיף, ואתם יכולים להרוויח בענק.
אז התחלתם לפנות באופן יזום למנהלות משאבי אנוש, פרסמתם בפייסבוק, בקבוצות שונות, שלחתם מיילים, ונראה לכם שעשיתם כל מה שצריך כדי להגיע לזה.
אבל דממה מהצד השני.
אין קול ואין עונה.
אולי כבר יצא לכם לא פעם לעבוד עם חברות וארגונים, אבל הדרך שהגעתם אליהם הייתה דרך המלצה מפה לאוזן שסגרה לכם את העסקה.
כשזה מגיע להגביר הילוך ולקבל יותר עסקאות כאלה, זה כבר הופך לסיפור מורכב עבורכם.
דרכי הפעולה והשיווק הם שונים לגמרי ממה שאתם מכירים,
והאסטרטגיה המקדימה לדרכי השיווק היא זאת שעושה את ההבדל.
בוגרי 'הדלת האחורית' מבינים ויודעים את 'מאחורי הקלעים' של חברות וארגונים, את הנפשות הפועלות, את הדרך לתקשר איתם, את מה שעובר בראש של מקבלי ההחלטות בנוגע לעסקה שלהם,
וע"פ האסטרטגיה של 'הדלת האחורית' הם מצליחים לסגור לעצמם שוב ושוב עסקאות גדולות שמובילות אותם לרווחה כלכלית, שקט נפשי עסקי ומימוש עצמי גדול!
סוזן בכר
יועצת ארגונית עסקית, מומחית במשאבי אנוש, ובעלים של משרד מוביל ליעוץ ארגוני אסטרטגי המלווה עשרות עסקים, ארגונים ומנהלים.
לאחר שהעסק שלי גדל בצורה מטאורית גיליתי שעם אסטרטגיה נכונה, מיינדסייט מכוייל וניהול מקצועי, מי שרוצה לעבוד עם חברות וארגונים יכול לייצר לעצמו לא רק השפעה, מעמד והגשמה עצמית, אלא גם ובעיקר רווחה כלכלית כמו שייצרתי לעצמי, וייצרו לעצמם עשרות לקוחות שעברו את ההדרכה.
לעבוד עם ארגונים זה לא דבר מסובך, צריך להכיר את השיטה, ולהבין איך המעסיקים חושבים, ומה רוצים העובדים.
ברגע שמבינים את משולש הזהב – מפצחים את הנוסחה.
על לקוחותיי נמנו החברות גדולות במשק כדוגמת: בנק לאומי, בזק, תעשיה צבאית, ידיעות אחרונות, מכבי ת"א כדורגל, איגוד לשכות המסחר, המועצה להשכלה גבוהה, אסתי לאודר, קבוצת אמפא, ניופאן, ועוד.
הניסיון שלי הביא בהצלחה עשרות בעלי עסקים לצמיחה בשיא הקורונה ולמחזורים של מילוני שקלים בשנה, כשהם שוברים שוב ושוב את תקרת הזכוכית של עצמם.