סוכנות ייעוץ

הדלת האחורית לעבודה עם חברות וארגונים!

תכנית הדגל של סוזן בכר

מה כולם עושים?

בטח תזדהו עם זה…

החלטתם להתחיל לעבוד עם חברות וארגונים, יש לכם מוצר מדהים, זה יכולה להיות הרצאה, סדנה, קורס, אימון, הפעלה או כל שירות שארגונים וחברות יכולים לקנות בכיף, ואתם יכולים להרוויח בענק.

אז התחלתם לפנות באופן יזום למנהלות משאבי אנוש, פרסמתם בפייסבוק, בקבוצות שונות, שלחתם מיילים, ונראה לכם שעשיתם כל מה שצריך כדי להגיע לזה.

אבל דממה מהצד השני.

אין קול ואין עונה.

אולי כבר יצא לכם לא פעם לעבוד עם חברות וארגונים, אבל הדרך שהגעתם אליהם הייתה דרך המלצה מפה לאוזן שסגרה לכם את העסקה.

כשזה מגיע להגביר הילוך ולקבל יותר עסקאות כאלה, זה כבר הופך לסיפור מורכב עבורכם.

מה עושה מי שעבר את התוכנית
'הדלת האחורית'?

דרכי הפעולה והשיווק הם שונים לגמרי ממה שאתם מכירים,

והאסטרטגיה המקדימה לדרכי השיווק היא זאת שעושה את ההבדל.

בוגרי 'הדלת האחורית' מבינים ויודעים את 'מאחורי הקלעים' של חברות וארגונים, את הנפשות הפועלות, את הדרך לתקשר איתם, את מה שעובר בראש של מקבלי ההחלטות בנוגע לעסקה שלהם,

וע"פ האסטרטגיה של 'הדלת האחורית' הם מצליחים לסגור לעצמם שוב ושוב עסקאות גדולות שמובילות אותם לרווחה כלכלית, שקט נפשי עסקי ומימוש עצמי גדול!

חולמים לפרוץ את "הדלת האחורית" ולהתחיל לעבוד באופן שוטף מול חברות וארגונים?

הצעד הראשון שלך מתחיל עכשיו, הרשמו כאן ובואו נצא למסע שישנה את העסק שלכם מקצה לקצה!

התוכנית מורכבת מ:

01

בניית תוכנית אסטרטגיה לפעולה מיידית למשך 60 יום

בתוכנית תקבלו את כל הידע הנדרש הכלים, האסטרטגיות והטקטיקות שיעזרו לכם לפלס את הדרך לעבודה בחברות וארגונים.
עם חשיפה ל20 נושאים שונים רלוונטים לעבודה עם ארגונים

02

לימוד אישי בקצב שלך
אצלך במחשב. פתוח בלי הגבלה

תכנים שנפתחים אצלך במחשב, ללמידה בקצב שלך עם דוגמאות להצעות, תסריטי שיחה, מאגר טלפונים של חברות, טיפים איך לייצר פניות אפקטיביות בחברות וארגונים ולעשות את הכסף הגדול!

03

ליווי וזמינות מלאה לאורך הדרך במייל ובווטצאפ

יד ביד, אני והצוות נהיה שם בשבילך בזמינות לכל אתגר, דילמה או מחשבה שיצוצו ותרצו לחלוק, לשתף, להתייעץ ולהתקדם קדימה.

04

הצטרפות לקבוצה

כוחה של קבוצה – תהיו חלק מעוד הרבה עסקים ויזמים כמוכם שחולמים לעבוד או כבר עובדים מול חברות וארגונים, ותוכלו להתעייץ אחד עם השניה, להחליף רעיונות, להמליץ אחד על השניה ועוד.

5 האסטרטגיות המובילות בתוכנית הן:

אסטרטגיה 1

הזהות המיתוגית החדשה שלך בעבודה מול חברות וארגונים. נגדיר ונזקק את הזהות העסקית המובילה בעבודה מול חברות וארגונים. הערכים, החזון, והבידול שיעזרו לך להיכנס מהר יותר פנימה

אסטרטגיה 2

המוצרים החדשים שלך בעבודה מול חברות וארגונים. נבנה סל מוצרים שמתאים לעבודה בחברות וארגונים, ונעטוף אותם בצורה שיווקית שתתאים להם.

אסטרטגיה 3

הארגונים שמתאימים לך בעבודה מול חברות וארגונים. נבין ונדייק את הארגונים איתם אנחנו רוצים לעבוד, מי הנפשות הפועלות בארגונים, איך פונים אליהם, איזה מסרים יתאימו להם.

אסטרטגיה 4

תסריטי המכירה שלך בעבודה מול חברות וארגונים. נדייק את תסריטי המכירה בהתאם לחברות וארגונים, ולאנשים מולם אנחנו הולכים לנהל משא ומתן.

אסטרטגיה 5

החומרים השיווקים שלך להתקשרות בעבודה מול חברות וארגונים. מהצעת המחיר, עד לעמוד הנחיתה או הברושור אותם תצטרכו להפיק כדי להצליח לגעת בגורמים הנכונים בארגון.

חולמים לפרוץ את "הדלת האחורית" ולהתחיל לעבוד באופן שוטף מול חברות וארגונים?

הרשמו כאן ובואו נצא למסע שישנה את העסק שלכם מקצה לקצה!

לאיזה עסקים זה מתאים?

  • לבעלי עסקים שמבינים שהכסף הגדול נמצא בארגונים.
  • לבעלי עסקים שמוכנים להשקיע ולעבוד חכם כדי לפרוץ את הדלת האחורית
  • לבעלי עסקים שחולמים על קפיצת מדרגה משמעותית בעסק שלהם
  • לבעלי עסקים שלא מפחדים משינויים.
  • לבעלי עסקים שמוכנים להתמסר לדרכי פעולה ושיטות שיוציאו אותם מאזור הנוחות.

לאיזה תחומים זה מתאים?

  • מרצים במגוון תחומים
  • מנחי סדנאות והדרכות
  • בעלי דוכנים 
  • בעלי מומחיות וידע ספציפי
  • שחקני תיאטרון 
  • משרדי הפקות 
  • יועצי זוגיות 
  • יועצי משכנתאות וכלכלת משפחה 
  • מנחי אורח חיים בריא 
  • טיולים 
  • הופעות מיצגים

קצת עליי

סוזן בכר

יועצת ארגונית עסקית, מומחית במשאבי אנוש, ובעלים של משרד מוביל ליעוץ ארגוני אסטרטגי המלווה עשרות עסקים, ארגונים ומנהלים.

לאחר שהעסק שלי גדל בצורה מטאורית גיליתי שעם אסטרטגיה נכונה, מיינדסייט מכוייל וניהול מקצועי, מי שרוצה לעבוד עם חברות וארגונים יכול לייצר לעצמו לא רק השפעה, מעמד והגשמה עצמית, אלא גם ובעיקר רווחה כלכלית כמו שייצרתי לעצמי, וייצרו לעצמם עשרות לקוחות שעברו את ההדרכה.
לעבוד עם ארגונים זה לא דבר מסובך, צריך להכיר את השיטה, ולהבין איך המעסיקים חושבים, ומה רוצים העובדים.
ברגע שמבינים את משולש הזהב – מפצחים את הנוסחה.

על לקוחותיי נמנו החברות גדולות במשק כדוגמת: בנק לאומי, בזק, תעשיה צבאית, ידיעות אחרונות, מכבי ת"א כדורגל, איגוד לשכות המסחר, המועצה להשכלה גבוהה, אסתי לאודר, קבוצת אמפא, ניופאן, ועוד.

הניסיון שלי הביא בהצלחה עשרות בעלי עסקים לצמיחה בשיא הקורונה ולמחזורים של מילוני שקלים בשנה, כשהם שוברים שוב ושוב את תקרת הזכוכית של עצמם.